Mentre es resol la composició de la cúpula directiva del club, el Reial Mallorca ja treballa en la configuració de la plantilla per a la pròxima campanya i, així, està a punt de tancar la continuïtat de Juan Arango i de Yoshito Okubo.
El migcampista veneçolà i el davanter japonès no són propietat de l'entitat vermellenca, que tanmateix es reservà un dret preferencial de compra en el moment del seu fitxatge. Considerant el bon rendiment oferit, sobretot en el cas de l'internacional veneçolà, alguns clubs de Primera Divisió ja han començat a moure fils per aconseguir els serveis d'ambdós futbolistes. Això ha fet reaccionar el Mallorca, que confia en ells tant si Héctor Cúper continua a la banqueta com si acaba partint-ne.
La setmana passada, se'ls demanà a tots dos i també al brasiler Felipe Melo un poc més de temps, tenint en compte les circumstàncies particulars en què es troba el club. El migcampista «carioca» reconeix que ha rebut ofertes del Racing de Santander, entre altres equips, i insisteix en la necessitat de resoldre el seu futur com més aviat millor. Un futur que sembla lluny de l'Illa, ja que l'entitat vermellenca, almanco de moment, s'ha limitat a accelerar les contractacions d'Arango i d'Okubo.
Els dos jugadors han manifestat sempre que continuar en el Malorca és la seva màxima prioritat, i aquesta aspiració es podria materialitzar ben aviat. Seria una bona notícia en si mateixa i també una manera de transmetre una imatge d'estabilitat, en uns moments convulsos pels canvis en la presidència i en la propietat. La plantilla tornarà a la feina el pròxim 11 de juliol i, fins on resulti possible, la voluntat del club és que sigui amb els homes que han d'afrontar el pròxim Campionat de Lliga. Així ho exigirà també l'entrenador, Héctor Cúper, que no està disposat a passar un altre any amb tant de patiment com aquest. I la millor manera de començar a evitar-ho és planificar-ho tot amb temps, creant un bloc que pugui treballar des de la pretempoerada amb tots, o almenys amb la major part, dels seus efectius.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.