Cúper: «Matemàticament encara és possible»

A manca de joc, Héctor Cúper s'aferra als números

TW
0

Diu que encara té forces, però sentir parlar ahir Héctor Raúl Cúper era per posar-se a plorar. L'entrenador del Mallorca ja no sap què dir i ahir va haver-se de pensar cinc segons la resposta quan li demanaren si encara és possible la permanència. «Matemàticament és possible», foren les tres primeres paraules que li varen sortir de la boca, fet que demostra per si mateix que el tècnic no troba cap argument racional per donar opcions de permanència. «Hem d'aferrar-nos a l'optimisme i a l'actitud de l'equip, que ha tengut una entrega diferent de la d'altres partits», va afegir Héctor Cúper, qui recordà tot seguit que «malgrat jugar amb deu homes la segona part, hem tengut les nostres opcions de fer gol».

L'entrenador vermellenc va reconèixer que tot el que succeí amb Juan Arango havia afectat l'equip, però tampoc no va excusar-se en aquest fet per justificar la dissetena derrota de la temporada. En un exercici d'il·lusionisme, el de Chabas va arribar a dir literalment que després de perdre contra el Sevilla «la situació no ha canviat». «Les coses estan igual, tot i que ara amb un partit menys per endavant». Ara que l'equip ja no podrà sumar els 18 punts necessaris per a la salvació al seu estadi, Cúper va afirmar ahir que «també podem fer punts lluny de Son Moix». Un missatge molt optimista, com ell mateix admeté, tenint en compte la trista realitat de l'equip jornada rere jornada.

L'entrenador del Mallorca se sent «capaç» de treure la situació endavant, encara que accepta que no troba la manera de tallar la dinàmica (derrotista) dels seus homes. Cúper, ahir, ho tornà a repetir: es considera el «màxim responsable» de la situació creada, però no pensa tirar la tovallola. Per últim, i respecte de l'aturada del Campionat de Lliga durant quinze dies, el tècnic argentí va considerar-la «beneficiosa». «Així tendrem més temps per preparar tot allò que haguem de fer», va concloure. En qualsevol cas, el discurs de Cúper sembla, ara sí, definitivament esgotat.