L'Etosa dóna la sorpresa i derrota el Barça
El Tau Cerámica va ser superat a Madrid per un Estudiantes que ha recuperat la moral perduda
Palma08/11/04 0:00
El Reial Madrid i l'Etosa Alacant són els dos únics equips que encara no han encaixat cap derrota en la lliga regular, després de les vuit primeres. En el matx de la jornada el conjunt alacantí vencé el Barça per 86-80. El vigent campió no pogué evitar la derrota davant un equip que continua imbatible, malgrat començar la competició amb l'objectiu de mantenir una temporada més la categoria. La direcció del veterà Nacho Rodríguez i de Berni Hernández, els encerts de Lucio Angulo, Oriol Junyent i Iñaki de Miguel, juntament amb la classe de Quincy Lewis, es converteixen en un màquina difícil de parar, també per als homes de Montes.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.