L'Alcúdia Aracena acaba amb la imbatibilitat del líder Bruesa
L'equip de Puzuelo fonamentà la seva victòria en una gran defensa
ALCÚDIA 73
BRUESA 62
ALCÚDIA: Llorente (6), Ribeiro (5), Pampin (10), Joseph (19), Blair (16) -cinc inicial-, Mena (9), Fran Pérez (2), Martín Vaquero (2) i Maldrum (2).
20 de 30 en tirs lliures, 21 de 43 en tirs de 2 i 3 de 19 en triples. 22 rebots (10 en atac), 14 pilotes perdudes i 19 faltes personals.
BRUESA GUIPÚSCOA: Jackson (14), Esteban Martínez (11), Mauro (7), Óscar Rodríguez (7), Legaza (10) -cinc inicial-, Aramburu (3), Llorente (7), Cruz (3) i Vega (0).
10 de 15 en tirs lliures, 17 de 38 en tirs de dos, 5 de 14 en triples. 15 rebots (7 ofensius), 15 pilotes perdudes i 28 faltes personals.
ÀRBITRES: Morales i Ramos (col·legi madrileny). Eliminà per faltes personals els visitants Legaza, Jackson i Aramburu.
PARCIALS:
21-18, 34-42 -descans-, 59-52 i 73-62 -final.
L'Alcúdia Aracena acabà amb la imbatibilitat del líder Bruesa Guipuscoa Bàsquet i aconseguí una brillant victòria al pavelló municipal alcudienc, gràcies a una espectacular segona meitat en defensa, en la quals els mallorquins només permeteren anotar vint punts als bascs. Clau fou l'aportació del nord-americà Robert Joseph, qui anotà 19 punts, capturà 9 rebots i posà sis taps.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.