Martínez acaronà la medalla de bronze en el llançament de pes
L'atleta lleonès es quedà a 23 centímetres del podi en la seva millor actuació en un torneig olímpic
Olímpia19/08/04 0:00
La fortuna dels déus d'Olímpia va ser esquiva a l'espanyol Manuel Martínez que s'hagué de consolar amb la quarta plaça en el llançament de pes dels Jocs Olímpics d'Atenes, després d'assaborir una medalla durant gran part d'una final en què l'ucraïnès Yuriy Bilonog es va coronar campió.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.