Benito Floro, un nou tècnic amb vocació de continuïtat
Palma12/07/04 0:00
Des de l'època d'Héctor Cúper no havia aconseguit el Reial Mallorca «fermar» un tècnic dues temporades consecutives. Quan semblava que s'havia aconseguit en la persona de Luis Aragonés, la partida del tècnic madrileny en «l'últim minut» ho va tornar a fer impossible. Potser per això, ja des de la seva presentació, s'ha volgut transmetre que Benito Floro és un entrenador de futur, que treballarà aquesta temporada amb la intenció de fer una feina que tengui continuïtat almenys per un any més.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.