El davanter uruguaià del Mallorca, Fernando Correa, va donar positiu a un control antidopatge realitzat el passat 31 de març, després del partit que va disputar la seva selecció contra el combinat de Veneçuela, corresponent a les eliminatòries de classificació sudamericanes per al Mundial de 2006.
Finidi George i Guillermo Pereyra foren els dos gran absents a l'habitual partidet que ahir disputaren els teòrics titulars contra els suplents, i que va deixar ben clares les intencions d'Aragonés de mantenir l'equip que diumenge derrotà el Màlaga. L'única novetat «no forçada» serà l'entrada a l'onze de Poli després d'haver complit el seu partit de sanció, que farà que Edu Moya torni a quedar a la banqueta.
El seleccionador celeste, Jorge Fossati, confirmà el positiu del «Petete» en declaracions a Radio Oriental. «El més important ara és estar al costat de la persona i recolzar-la encara que sigui des de la distància. Hi ha que prioritzar l'aspecte humà i no podem ser cecs davant una realitat d'aquest tipus que afecta a tota la societat. És un problema que hem de combatre», comentà el tècnic.
Segons informa aquesta emisora, el positiu de Fernando Correa seria per «una droga social». Juntament amb el mallorquinista també es varen sometre al control antidopatge els charrúas Hornos, Cichero i Rondón. En el partit davant els veneçolans, «Petete» disputà 31 minuts i va entrar a la segona part del partit substituïnt a Chevantón. El cap del serveis mèdics de la selecció uruguaiana, Alberto Pan, es va desplaçar a la ciutat brasilenya de Rio de Janeiro, on es troba el laboratori de la Confederació Sudamericana de Futbol (CSF) en el que es realitzen els anàlisis, per ser present en l'estudi del contranàlisi, segons assenyalaren fonts de l'Associació Uruguaiana de Futbol (AUF).
Fernando Correa es trobava en un dels millors moments de la temporada, i havia marcat dos gols en l'últim partit que va jugar, davant el Reial Valladolid. Després, un trencament fibrilar en el recte anterior de la seva cuixa esquerra li va impedir ser aliniat davant el Málaga, i també era baixa per al partit de dissabte al Santiago Bernabéu. D'aquí a dues setmanes ha de tornar a ser avaluat, encara que a bon segur la seva principal preocupació serà ara demostrar la seva innocència.
Tot i que es confia que Pereyra arribi a temps per al compromís de dissabte en el Bernabéu, el cert és que l'entrenador vermellenc no va voler ahir desvelar quin podria ser el relleu de l'argentí. I és que la feina en el mig del camp de l'ex de River ha assolit tanta importància en les últimes jornades, que Luis no es planteja la possibilitat de jugar sense ell.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.