El Mallorca tancà la temporada 2002/2003 amb les majors pèrdues de la seva història
El dèficit, ja que no es comptabilitzaren les vendes d'Ibagaza, Novo i Riera, fou de 15.224.044,67 euros
Palma10/02/04 0:00
El Reial Mallorca tancà la temporada 2002/2003 amb les majors pèrdues de la seva història. El consell d'administració de l'entitat i la junta d'accionistes del club aprovaren el desembre passat un dèficit de 15.224.044,67E. El Reial Mallorca hauria pogut tancar l'exercici amb pèrdues molt inferiors, però el consell d'administració decidí imputar els beneficis dels traspassos d'Ariel Ibagaza, Àlvaro Novo, Albert Riera i Carlos Domínguez a la temporada actual.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.