Douglas dóna suport a la candidatura de Palma a la Copa Amèrica
L'actor i la seva dona mostraren el seu suport a la ciutat per dur-hi la Copa Amèrica
El matrimoni Douglas fou secundat pels representants de les institucions públiques balears al Port de Portals | Foto: M.À. CANYELLES.
20/07/03 0:00
ALBERT SALAS. Palma.
El Port de Portals, on aquests dies es disputa la Regata Breitling amb la participació de la família reial, fou l'escenari triat perquè els matrimoni format per Michael Douglas i per Catherine Zeta-Jones mostràs el seu suport a la candidatura de Palma com a possible seu de la Copa Amèrica de Vela 2007.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.