«És un dia molt feliç per al Reial Mallorca»

Manzano destaca la mentalitat dels seus jugadors

TW
0

Gregorio Manzano va poder treure pit després de la històrica victòria del Reial Mallorca ahir al Santiago Bernabeu (1-5), però no va voler atribuir-se el mèrit total de la victòria. L'entrenador andalús va destacar que el d'ahir va ser «un dia gran per al Mallorca, per a la seva afició i, sobretot, per al futbol».

«De tant en tant, el futbol necessita que els equips modests puguin fer gestes com aquestes, perquè el futbol és molt gran i si sempre guanyassin els mateixos, seria realment avorrit», argumentà l'entrenador del Reial Mallorca.

Segons el tècnic vermellenc, el seu equip «ha sabut controlar les emocions». «L'equip ha sortit massa emocionat, perquè el Bernabeu pesa molt als jugadors i més tard ens hem pogut treure la bena dels ulls i s'ha començat a veure el Mallorca de les darreres setmanes», afegí Manzano.

El de Jaén creu que no hi ha cap clau especial per entrendre aquesta golejada, però explicà un petit truc que va voler aplicar dijous, dos dies abans del partit, en la sessió de vídeo habitual de cada setmana: «En el procés de motivar els meus jugadors vaig creure convenient posar-los el vídeo del 0-2 de fa dos anys i mig, per veure si ho podíem repetir, i també els vaig posar una part del partit de la primera volta (1-5) en què estàvem jugant molt bé perquè veiessin que era possible guanyar al Bernabeu».

Manzano explicà també que en el descans va dir als jugadors que «havien de continuar amb la mateixa actitud». «Estava convençut que si aconseguíem empatar, el partit era nostre, perquè ells estaven fent molt bona feina amb el marcador a favor, però quan les coses se li han posat en contra, es notava que alguns caps ja estaven posats en el partit de dimarts», assegurà l'entrenador.

A l'hora de treure pit, Manzano no va voler «fer llenya de l'arbre caigut». «No m'agrada perquè no és el meu estil», afegí, però va tenir present les dures crítiques que ha rebut en alguns moments de la temporada: «Aquest triomf també va per aquells que han estat obsessionats a criticar alguns aspectes del joc».