Estadi Balear
En un principi es va intentar canviar l'horari d'inici del partit que l'Atlètic Balears disputarà avui capvespre contra l'Alaior. Tot per evitar coincidències amb el partit que a hora similar es disputarà a Son Moix. Atès que el conjunt menorquí ja tenia en el seu poder el bitllet aeri confirmat (anada i tornada) Maó-Palma, va resultar del tot impossible que el partit s'avançàs a dissabte, com igualment que es pogués disputar en sessió matinal d'avui diumenge. Per tal motiu, serà a partir de les cinc de l'horabaixa quan la pilota es posi en moviment, tan aviat com el col·legiat Daza Blanco faci sonar el xiulet inicial. Un partit considerat en totes les dimensions com de pur tràmit, malgrat les ganes d'ambdós rivals de millorar la seva actual classificació.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.