Futbol Insular
Divisió balear
Basta fer un simple repás a la taula classificatòria per adonar-se de les aspiracions dels dos conjunt que avui, a partir de les cinc de l'horabaixa, s'enfrontaran a l'Estadi Balear en partit corresponent a la Tercera Divisió. Ambdós amb lògiques aspiracions atès que en teoria encara tenen possibilitats els amfitrions d'aconseguir un lloc de promoció, malgrat la diferència de punts del rival d'avui. Una diferència favorable al conjunt pitiús que, de la mà de l'exblanc-i-blau Anselmo, trepitjarà la gespa de l'Estadi disposat, com és natural, a aprofitar la gran ocasió que té el seu equip de sumar els tres punts de l'enfrontament. Tots aquests al·licients faran pujar l'expectació que a partir de les cinc es traduirà en emotivitat vista la gran importància que a efectes locals representaria aconseguir el premi que s'atorga al guanyador. Arbitratge del col·legiat Bosch Martínez.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.