El filial més necessitat cerca a Gavà el primer triomf a domicili
L'onze illenc, denovè a la Lliga, té les baixes de Reynés i Víctor
Palma12/01/03 0:00
El Mallorca B visita avui el Gavà (La Bobila, 12 hores) pressionat per les urgències. El filial afronta el darrer partit de la primera volta immers en una preocupant crisi de resultats que l'ha col·locat en la penúltima posició de la taula, a només dos punts del darrer, l'Oriola, però amb l'esperança de canviar la sort d'una competició en la qual no començà amb tant mal peu i en la qual esperava no repetir la irregular trajectòria de la campanya passada, en el grup IV.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.