El Mallorca, davant la 'costa de desembre'

Els balears visiten Riazor i Anoeta i reben el FC Barcelona i el Reial Madrid en un mes terrorífic

TW
0

El Reial Mallorca fa por als seus rivals. El conjunt que dirigeix Gregorio Manzano ha encadenat una ratxa de vuit partits sense conèixer la derrota "ha sumat 22 de 24 punts en joc en les vuit darreres jornades" però ara afronta un mes de desembre que s'entreveu terrorífic per la categoria dels rivals. Diumenge, el Mallorca visita Riazor en la dotzena jornada de Lliga. La tretzena rebrà el Reial Madrid per desplaçar-se després al complicat camp d'Anoeta i tancar l'any amb tot un Futbol Club Barcelona: tota una papereta.

De tots aquests rivals el que més preocupa Gregorio Manzano és el Deportivo de la Corunya perquè és el més pròxim. Coneixent-lo, l'entrenador andalús no canviarà el seu plantejament per molt que els pròxims rivals tenguin més nom que els darrers amb què ha jugat el conjunt vermellenc. Si no hi ha contratemps de lesions o sancions, Manzano podrà disposar del bloc que ha donat tan bon rendiment els darrers dos mesos.

Un dels grans avantatges amb què compta l'onze illenc respecte a tres d'aquests rivals és que gaudirà de més temps per preparar el partit de Lliga. I és que el Deportivo de la Corunya, el Reial Madrid i el FC Barcelona estan ficats de ple en la segona fase de la Lliga de Campions. Gallecs, madrilenys i catalans enceten aquesta setmana "els dos primers avui i els blaugranes demà" la seva singladura per la segona lligueta que els ha de dur als vuitens de final de la competició europea.

La Reial, per la seva banda, juga amb la pressió de mantenir el lideratge jornada rere jornada, tot i l'avantatge que suposa ser el primer per la confiança que dóna.

La costa de gener arriba el desembre

Deportivo - Mallorca
Mallorca - Reial Madrid
Reial Societat - Mallorca
Mallorca - Barcelona