Lance Armstrong perd gairebé mig minut
L'australià Bradley McGee s'imposà en els darrers metres a l'espanyol del Mapei Pedro Horrillo
L'australià Bradley McGee, de l'equip Française des Jeux, s'adjudicà la setena etapa del Tour de França, disputada sobre 176 quilòmetres entre les localitats de Bagnoles de l'Horne i Avranches, amb un temps de 4 hores, 10 minuts i 56 segons. McGee s'imposà en els darrers metres a l'espanyol Pedro Horrillo (Mapei), que s'havia escapat del gran grup en el darrer quilòmetre del recorregut, mentre que el nord-americà Lance Armstrong, guanyador dels darrers tres Tours, va perdre, per la caiguda general, 26 segons i, així, va deixar el tercer lloc de la classificació general i caigué fins al vuitè.
També a Illes Balears
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»
- El PP i Vox pacten rebaixar el requisit de català als zeladors i duplicar el termini perquè els funcionaris n'acreditin el nivell
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.