Ronaldo creu que Brasil pot ser un equip gairebé perfecte
Kobe16/06/02 0:00
La selecció brasilera de futbol va cometre alguns errors, especialment a la defensa, durant aquesta Copa del Món, però es troba treballant per superar"los i tenir un equip «gairebé perfecte», segons indicà ahir el davanter Ronaldo Nazario. «És clar que hi va haver errors. Crec que no van ser tants com s'estan dient. Però Brasil no és una selecció perfecta encara. Estem ajustant els detalls per continuar millorant per tenir una selecció «gairebé perfecta», va dir el jugador de l'Inter de Milà intentant treure pes a l'eterna qüestió de la selecció brasilera.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.