Pepe Moré: «No anirem a Mallorca de vacacions»

El tècnic del Valladolid explicà que els seus jugadors cercaran «el triomf» a Son Moix

TW
0

Pepe Moré, entrenador del Valladolid, va ser molt clar ahir migdia a Ultima Hora Radio per assegurar que el seu equip no ve a Mallorca «de vacacions» i que «cercaran el triomf». «No tenim cap altra opció que ser professionals, ser honests... És un partit al qual nosaltres pensàvem arribar amb tranquil·litat, però ara té molt de perill, ja que estarem en el punt de mira de molts de jugadors i tècnics, i de mitjans de comunicació. Per a nosaltres també serà així, transcendental... No podem decebre ningú. Ni volem perjudicar ni beneficiar. Nosaltres farem el nostre partit. És a dir, que cercarem la victòria... No anirem a Mallorca de vacacions», va explicar.

El Valladolid arriba a Palma amb la permanència assegurada, després d'una temporada molt digna. El tècnic va explicar que els seus futbolistes sortiran al camp motivats per la necessitat de deixar ben net el seu nom. «Nosaltres ja hem aconseguit el nostre objectiu, que era la permanència, i ho hem fet sense passar pena. Ara bé, nosaltres no volem deixar cap deute pendent pel camí, volem acabar el partit sense que ningú pugui dubtar de la nostra honestedat en el terreny de joc. Intentarem motivar-nos prou per afrontar el partit... Si hi ha cap situació anòmala, tothom parlarà malament de nosaltres, i això és el que volem evitar. Cercarem que ningú no ens pugui recriminar res... La nostra obligació és aconseguir la victòria».

El tècnic va incidir en la necessitat que tenen tots els components del Valladolid d'acabar la Lliga amb la consciència tranquil·la. «Sigui quin sigui el curs del partit, exigiré als meus jugadors que tenguin una bona actitud en el terreny de joc des del primer moment i fins al final. Després, que sigui el que Déu vulgui. Ara bé, ningú no ha de poder dubtar de la nostra honestedat», digué.

Respecte de les primes a tercers, Moré assegurà que segurament la major motivació per al Mallorca és la permanència i va reiterar que els jugadors del Valladolid són bons professionals. «En trenta anys de professional, alguna cosa he vist... Nosaltres ens estam jugant el nostre prestigi. Encara que és més determinant la motivació dels jugadors del Mallorca, no volem ser objecte de crítica de cap classe. Puc garantir que l'actitud dels nostres jugadors serà de professionals», va afirmar.

En demanar-li si farà sortir a Palma a l'onze titular, Moré fou extremadament clar: «Per respecte a tothom, a tots els equips que hi estan implicats, jo treuré el millor equip que té el Valladolid», explicà. Finalment, i respecte de la trajectòria del Mallorca, el tècnic del Valladolid es va mostrar sorprès. «Ha estat sorprenent. Han passat de disputar la Lliga de Campions a jugar-se el descens en la darrera jornada... Succeeix de vegades a equips que, amb el seu pressupost i amb la seva plantilla, no poden afrontar dues o tres competicions alhora... No és la primera vegada que passa», va sentenciar.