Gastón Gaudio s'erigeix campió de l'Open Mallorca
L'argentí superà el finlandès Jarkko Nieminen a la final per 6-2 i 6-3
Palma06/05/02 0:00
Gastón Gaudio va entrar ahir a la història de l'Obert de Mallorca en derrotar el finlandès Jarkko Nieminen per 6-2 i 6-3 a la final del torneig, que es disputà a les pistes del Club Nova Sport, a Palmanova. L'argentí va inscriure així el seu nom a la llista de campions, on ja figuren Gustavo Kuerten, Juan Carlos Ferrero, Marat Safin i Beto Martín. Gaudio, que arribava a Palma després de derrotar Albert Costa a la final del Torneig Comte de Godó de Barcelona, va tornar a demostrar ahir el seu bon estat de forma en un enfrontament en què no es va deixar entreveure el cansament que duien els dos jugadors per l'acumulació de partits al llarg d'aquesta setmana.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
- Ha mort L'escriptora i professora de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Palma, Caterina Aguiló i Torres
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.