Kresic: «Hi ha qualitat suficient per sortir del pou»
El tècnic croat del Mallorca explicà que el que ha de dir als seus jugadors «ho fa al vestidor»
Sergio Kresic afronta amb tranquil·litat i optimisme el partit davant el Panathinaikos, malgrat que és conscient de la dificultat. El tècnic croat, malgrat les nombroses baixes, no cerca excuses. «No hi ha ni un sol partit de futbol en el qual tots els jugadors estiguin al cent per cent. Ara bé, quan un futbolista accepta jugar no hi ha excuses i ha de rendir al màxim dins les seves possibilitats», explicà. Sergio Kresic assegurà el dia de la seva presentació com a nou entrenador del Mallorca que no disposava de cap vareta màgica. Ahir, interrogat sobre si després del partit de Pamplona, havia tret el garrot, el tècnic va fer gala de la seva diplomàcia. «Els meus futbolistes mereixen respecte també quan perden... El que els he de dir, ho faig al vestidor», assegurà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.