Kresic demana confiança a l'afició
El nou tècnic mallorquinista tornà a entrenar a porta tancada mentre animà els jugadors
Palma21/10/01 0:00
El croat Sergio Kresic afronta avui horabaixa el seu bateig com a entrenador del Reial Mallorca, i ha demanat a l'afició que acudeixi a l'estadi de Son Moix per recolzar el seu equip. L'ambient dins el mallorquinisme ha passat de l'eufòria per la classificació per a la Champions, al pessimisme més absolut per la marxa de l'equip, situat a la part baixa de la taula, cosa que mai no havia passat a aquestes altures de temporada des que el Mallorca tornà a Primera.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.