Schalke: tècnica europea i potència africana
Palma26/09/01 0:00
La defensa del Schalke 04 es basa aquesta temporada en els dos centrals que componen la columna vertebral de la selecció polonesa: Tomasz Hajto i Tomasz Waldoch. La lesió del veterà lliure Olaf Thon ha donat l'oportunitat a aquests dos jugadors, que comparteixen nom, nacionalitat i any d'arribada al club (2000). A més a més, els dos superen el metre noranta d'alçada i destacaren a Polònia per consolidar-se a la Bundeslliga. El lateral esquerre està ocupat pel belga Nico Van Kerkchoven, un jugador que va tenir molts problemes per adaptar-se al Schalke perquè va treure el lloc a l'alemany Michael Büskens.
També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.