La història de la banqueta calenta
El Mallorca, per tercer any, canviarà de tècnic a principi de temporada
Palma03/06/01 0:00
Fa dos anys el protagonista va ser Cúper. La temporada passada li tocava el torn a Fernando Vázquez i enguany ha estat Luis Aragonés. I és que en el Reial Mallorca, per un motiu o per l'altre, la banqueta acaba cremant el seu propietari. La marxa d'Aragonés al final d'aquesta brillant temporada ha aixecat molta pols i, després de quatre mesos de mentides, molts dubtes respecte de la capacitat de negociació dels màxims responsables del club vermellenc.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.