Un altre embolic esquitxa el Drac Inca
La Federació tanca el Palau però el club demana la suspensió cautelar i li concedeixen
Està vist que aquesta temporada del Drac Inca no pot allunyar-se dels embolics més variats, i la Federació Espanyola de Bàsquet ahir en tornà a donar una mostra, tancant el Palau per incidents del públic, i suspenent cautelarment la sanció, per la qual cosa el partit previst per avui entre els inquers i el Granada es disputarà a la pista inquera. Tot començà just passades la 1 i mitja del migdia, quan la Federació Espanyola comunicava al Drac Inca que havia decidit clausurar el Palau d'Esports d'Inca per un partit «com a responsable de la infracció de caràcter greu prevista a l'article 47 de vigent reglament disciplinari, per la ubicació de bombos darrere de la banqueta visitant, fet que s´ha produït repetidament, per la qual cosa li és d'aplicació l'agravant de reincidència de l'article 29 del mateix text sancionador».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.