Maradona vol tornar a jugar
L'argentí aspira a dir adéu a la selecció amb un matx contra el Brasil
Buenos Aires23/11/00 0:00
Diego Maradona afirmà que desitja jugar oficialment amb la selecció argentina davant el Brasil l'any que ve el partit de les eliminatòries sud-americanes del Mundial 2002 per acomiadar-se dels seus compatriotes com a futbolista: «Acomiadar-me contra Brasil a les eliminatòries seria el súmmumde la felicitat», afirmà Maradona, de 40 anys. «No sé si puc demanar tant. És un somni, francament és un somni, però no em vull il·lusionar de més, perquè si no es compleix... Somiar i que no es compleixi és fotut», comentà el «Pelusa», que penjà les botes l'octubre de 1997 al Boca Juniors.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.