Futbol insular
Festes patronals Està totalment comprovat a nivell de la nostra autonomia que a l'hora de celebrar les festes patronals de la seva respectiva població, poc tenen en compte els habitants que resideixen a qualsevol ciutat, vila o llogaret. Tots són gelosos de les seves tradicions i anualment, quan arriben les dates de la festivitat del patró, els responsables socials i esportius es multipliquen perquè durant uns dies es gaudeixi de pau i tranquil·litat. Tal com succeirà en el petit nucli de s'Arracó, que aquests dies commemora les festivitats de Sant Agustí i la Mare de Déu de la Trapa. El programa esportiu començarà avui divendres al camp municipal de sa Vinya amb la clausura de l'escola de futbol. A continuació (19.00 hores) es disputarà un partit de cadets entre l'Andratx i el S'Arracó. Demà dissabte, en el mateix escenari a partir de les sis de l'horabaixa, un triangular juvenil, Trofeu Miquel Perinya, entre el S'Arracó, l'Andratx i el Peguera. Diumenge, a les sis, XII Torneig Sant Agustí, amb un trofeu donat pel forn Antonio Perpinyà entre el S'Arracó i el Son Ferrer. Un extensiu programa que tindrà continuïtat els dies 9 i 10 del proper setembre. Resta per afegir que diumenge passat el S'Arracó s'enfrontà al Peguera en es Pas de ses Llebres amb un resultat final de quatre gols a tres favorable al conjunt amfitrió.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.