Futbol insular
«Es Revolt» de Montuïri Activitat a molts de nivells, en les instal·lacions esportives des Revolt montuïrenc. I és totalment comprensiu, ja que quan menys ens adonarem, els esdeveniments s'aniran presentant, tal com succeirà als inicis de la propera temporada, per totes les plantilles que patrocina l'entitat, totalment reestructurada, encapçalada per Juan Pocoví. Una plantilla, la del retorn a Tercera Divisió, que serà reponsabilitzada a Gaspar Sastre, experimentat tècnic en sobrades hores de vol. Als components que aconseguiren l'ascens, s'hi ha d'afegir Envi i Juan Carlos (Vilafranca), Alex (Constància), Manolo Gonzalez i M.A. Marin (Manacor), Pep Mateu (La Unió). Fins ara, ja es compta amb tots ells. Quant a la XXVII edició del Torneig de la Llum, la «niña bonita» de l'entitat montuïrenca, tota la responsabilitat de l'organització recau en el vicepresident Rafel Fullana. I en la retina de tot bitxo vinculat a l'entitat montuïrenca, els tres primers partids de l'imminent campionat, debutant a Menorca, rebent l'Atc. Balears i visitant a continuació el Manacor. Que Sant Bartomeu els trobi a tots ben confessats i arrepentits.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.