Marga Fullana arribà a Palma amb el ceptre de campiona del món

Espectacular rebuda d'aficionats de Sant Llorenç

Els aficionats de Sant Llorenç reberen Fullana a l'aeroport. | T. Ayuga

TW
0

Banyada d'èxit. Així va acabar Marga Fullana anit a Son Sant Joan, després de la rebuda triomfant que li varen retre els seus paisans de Sant Llorenç, orgullosos de les dues medalles d'or aconseguides als Campionats del Món de Mountain Bike de Sierra Nevada. Amb un somriure d'orella a orella, el mallot de campiona del món posat i les dues medalles penjant del coll, la ciclista mallorquina celebrà eufòrica uns èxits que ja són costum.

Només trepitjar Son Sant Joan, la campiona mostrà la seva alegria pel suport dels seus familiars, amics i veïns de Sant Llorenç «que sempre han estat al meu costat». Fullana reconegué que «la correguda va ser més dura i difícil del que es veu a fora. Tots els esforços i entrenaments que he fet tant a Mallorca com a Sierra Nevada han valgut la pena». El proper objectiu de la ciclista llorencina són els Jocs Olímpics de Sidney, una cita a la qual acudirà amb l'etiqueta de favorita a les espatlles: «Malgrat que em considerin favorita, això no vol dir res, i només podré dir que som campiona quan travessi la línia de meta. Després de la correguda ja ho podré dir si som campiona olímpica. Ara, a descansar una setmana i a entrenar».

A l'aeroport palmesà, ni rastre de ningú del Govern ni del Consell. «Tant de bo no apareguin. Estic molt decebuda amb ells, perquè només volen sortir a les fotos. Moltes promeses i el que ells vulguin, però mai no he rebut res, només m'han cercat per les fotos». Més clar, aigua. Un pic complerts els tràmits periodístics, Fullana es trobà amb una bona representació de veïns del seu poble, orgullosos de la seva «filla». Confetí, xampany, botzines, crits de «campiona», bots,... Son Sant Joan va quedar pres per Sant Llorenç. I Fullana i el seu seguici correspongueren amb volta d'honor, més bots i càntics, més xampany... i la cosa acabà amb Fullana xopa després que els seus amics la traguessin a becoll cap a una de les fonts de l'aeroport mallorquí. Acabà banyada en l'èxit.