I què és això de l'electroestimulació?
S'empra des de fa anys en el camp de la recuperació i rehabilitació
Palma25/01/00 0:00
El preparador físic del Reial Mallorca Manuel Pombo ha posat de moda, almanco a Balears, l'electroestimulació. I que és això? Diari de Balears parlà ahir amb distints preparadors físics per intentar esbrinar de què es tracta i per què serveix. «L'electroestimulació pretén, mitjançant la col·locació directa d'electrodes sobre la pell, substituir l'impuls nerviós natural per un provinent d'un generador de corrent elèctric, produint contraccions musculars estàtiques i involuntàries», diu textualment Julio Tous en el llibre «Noves tendències en força i musculació».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.