Bel Garau: «Estic enamorada de Cesar de Saint Pol»
Satisfacció entre els propietaris del millor cavall de l'any
Palma19/01/00 0:00
La quadra Germans Garau Fullana està d'enhorabona. Un dels seus exemplars, César de Saint Pol ha estat elegit pels lectors de Diari de Balears com el Millor Cavall de l'Any 1999. L'exemplar francès pràcticament arrasà en la votació, obtenint 268 vots més que el segon classificat, Diluvi. «Molt contents de tenir aquest cavall, del seu rendiment i d'haver estat elegit com el millor. És un honor per la nostra quadra», reconeix Bel Garau, una de les propietàries de Cesar de Saint Pol.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.