Camacho va assajar amb la defensa
La pressió i les entrades per les bandes, protagonistes de l'entrenament
València01/09/99 0:00
La selecció espanyola de futbol que dirigeix José Antonio Camacho va assajar ahir, al seu segon entrenament al Parador d'El Saler, a València, els moviments de la defensa, la pressió sobre el rival i les entrades per les bandes, de cara al partit que jugaran el proper dissabte contra Àustria. Sota una intensa calor, el tècnic de Cieza va fer molt d'èmfasi en els moviments que ha de realitzar la defensa de quatre homes en línia a l'hora d'evitar els atacs.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.