Joan Creus deixa l'esport professional als 42 anys
El base del TDK jugà 24 temporades a la màxima categoria del bàsquet
Manresa28/04/99 0:00
Amb una puntualitat britànica i amb una cara de molta tranquil·litat, Joan Chichi Creus, anuncià ahir la seva retirada davant els mitjans de comunicació que omplien la sala de premsa del TDK Manresa, després de 24 anys en la màxima categoria del bàsquet espanyol i amb 42 anys d'edat. «He decidit donar per acabada la meva carrera esportiva com a jugador de bàsquet professional. Sempre amb la dificultat que ha comportat decidir-me per aquesta situació», va dir.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.