L'Albacete, un adversari en ratxa per al filial mallorquinista
El conjunt castellà ha guanyat els seus dos darrers desplaçaments
El Mallorca B i l'Albacete s'enfronten avui a partir de les cinc de l'horabaixa a l'estadi Lluís Sitjar amb la intenció d'aconseguir els tres punts i així continuar a la zona tranquil·la de la classificació. El Mallorca B no farà molts canvis en l'alineació titular que ha estat presentant Nando Pons en les darreres jornades. El tècnic del filial afirmà que l'Albacete no està obtenint els resultats d'acord amb l'experiència que té la seva plantilla. L'onze titular del Mallorca B estarà format per: Valbuena a la porteria; Rondo, Potenzoni, Ortiz i Vaqueriza en defensa; Porto com a pivot; Braña i Maldonado com a volants, Diego Tristán com a mitja punta i Ramón i Albert Luque com a homes més avançats. A més a més, també estan convocats, Sergio, Cámara, Caracol, Alinson i Sastre.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.