Futbol insular
Estadi Balear Quatre i mitja de l'horabaixa i novament activitat oficial de Tercera Divisió a l'Estadi Balear. Sense haver tingut temps per assimilar la inesperada derrota de diumenge passat al camp municipal de Campos, un altre os, d'aquests difícils de rovegar, visitarà el club blanc-i-blau. Ens referim al Vilafranca, i el sol fet d'anomenar tal club, la majoria d'aficionats i directius del conjunt amfitrió ja es posen a tremolar. Antics efectius, Vera i sobretot Jaume Vidal, intentaran afegir una mica més de sal a la ferida que sofreix el conjunt de Miquel Crespí. No tot està decidit a pesar de tants d'inconvenients. Falten noranta minuts de lluita que de bon segur es convertiran en un espectacle emotiu difícil de suportar. Confiem que tot transcorri envoltat de cordialitat, com a comiat d'aquesta primera volta tan desafortunada per al club blanc-i-blau.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.