La junta d'accionistes serà de tràmit
Palma18/12/98 0:00
La junta general d'accionistes del Reial Mallorca tindrà lloc avui horabaixa. El nombre d'accionistes, des que la junta corresponent a la temporada 1995/96 decidí reduir el valor nominal de les accions a zero pessetes i alhora ampliar el capital social fins a 325.000.000 de pessetes, s'ha reduït considerablement. Avui per avui, els accionistes del Mallorca no arriben a la dotzena. Així, la junta general d'accionistes, que obligatòriament s'ha de fer abans que no acabi l'any, s'ha convertit en un tràmit. Pantecar 3000, propietat d'Antonio Asensio, ostenta la majoria de les accions "més del 99 per cent" i no tindrà cap problema perquè s'aprovin els comptes.
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- El PP torna a la doctrina Bauzá
- El Pi: «Prohens ha venut Mallorca a l'extrema dreta per a mantenir el poder»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.