Selecció espanyola: Clemente cobrarà 77 milions per la rescissió
Madrid16/09/98 0:00
El secretari general de la Reial Federació Espanyola de Futbol, Gerardo González, assegurà ahir, en la presentació de José Antonio Camacho com a seleccionador nacional, que Xabier Clemente cobrarà 77 milions de pessetes brutes com a liquidació per la rescissió del seu contracte al capdavant del combinat nacional. «Clemente no cobrarà ni 250 milions, ni 200, ni tampoc 175. La seva indemnizació que, per cert, encara no ha rebut, serà de 77 milions de pessetes», explicà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.