Iñaki Sáez dirigirà la selecció contra Rússia
Madrid11/09/98 0:00
Unes hores després que Xabier Clemente anunciàs la seva baixa, la Federació Espanyola de Futbol informà que Iñaki Sáez, fins ara ajudant del ja exseleccionador espanyol, serà l'encarregat de dirigir el combinat espanyol absolut dia 23 de setembre contra Rússia a l'estadi de Los Cármenes, de Granada. Això serà així sempre que la Federació Espanyola de Futbol no hagi contractat un altre entrenador per substituir Clemente a la banqueta de la selecció. Iñaki Sáez és ara el seleccionador de l'equip espanyol sub-21 i feia les tasques de segon entrenador.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.