CCOO de Catalunya, País Valencià i les Illes Balears reclamen a Armengol plans estratègics contra la massificació turística
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha mantingut una trobada, a la capella del Consolat de Mar, amb el secretari general de CCOO de Catalunya, Xavier Pacheco; la secretària general de CCOO del País Valencià, Ana Garcia Alcolea, i el secretari general de CCOO de les Illes Balears, José Luis García. A la reunió també hi era present la directora general de Treball i Salut Laboral, Virginia Abraham, i representants de les organitzacions esmentades.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Arribarà un dia que només cercarrem emigrar per viure un poc tranquils.