Barcelona celebra que organitzarà la Copa Amèrica, mentre València encara paga el deute
Aquest dimarts els representants de les principals institucions del Principat de Catalunya celebraven, cofoies, l'elecció de Barcelona com a seu de la Copa Amèrica de Vela de 2024, després de convèncer als organitzadors amb una candidatura de 70 milions d'euros d'aportació públic-privada amb els quals espera un impacte econòmic local de 1.000 milions.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quina imatge més provinciana.
Ja se sap, amb Zaplana, la Rita, el Bigotes i la Gürtel en plena sintonia i en plan PePero, les coses es poden fer eternes i gravoses per a la societat. Voteu PP i sabreu el pa que hi donen !
El que esrà pagant València és la corrupció dels polítics que s'aprofitaren de la Copa América, per fer el que millor saben fer: Robar. I no fa falta dir de quin partit eren, perque no eren els de l'actual govern autonòmic.
La cara i el gest de la batlessa de Barcelona ho diu tot.