Les Balears varen registrar, el mes de juliol, 52.835 desocupats, un 26,1% menys que en el mateix mes de 2020
Les Balears varen registrar durant el mes de juliol una xifra de 52.835 aturats, la qual cosa representa un 26,1% menys que en el mateix mes de 2020 (amb 18.712 aturats menys que fa un any), però un 40,8% més que en 2019, abans de l'impacte del Covid-19.
Així es desprèn de les dades publicades aquest dimarts pel Ministeri de Treball i Economia Social. Respecte al mes de juny, l'atur ha baixat en 9.914 persones a Balears, un -15,8%.
Tant en la comparativa entre mesos com en la interanual, Balears lidera el descens de l'atur, en termes relatius, d'entre totes les CCAA.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.