L'Esquerra Independentista protagonitza l'única manifestació del Primer de Maig a Palma
La suma de les condicions provocades per la pandèmia i per la forta pluja a Palma va fer que, finalment totes les convocatòries del Primer de Maig Dia del Treballador a Palma es suspenguessin o es reconvertissin en actes tancats o caravanes de cotxes... Totes menys una, l'Esquerra Independentista sí que es va banyar per proclamar 'Unides i organitzades, els drets es guanyen lluitant'.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Quins dois! No doni idees als filòlegs de l'IEC, perquè encara prendrem mal si inventen o validen aquest genèric neutre que reclama i que no serà ni masculí ni femení però que farà riure. Alguns i algunes (i algunis?) estan complicant el llenguatge veient sexisme i discriminació allà on no n'hi ha, mentre la llengua catalana es fon, es difumina, es parla menys cada dia i la minoritzen alguns dels que diuen defensar-la.
Vaya tropa eufórica...
@Tiberi. Doncs en el passat només hi anaven homes perque estava en masculí. No m'agrada que se posi en femení,com tampoc m'agrada que se posi en masculí i els filòlegs haurien de consensuar un plural neutre que no posàs a ningú per damunt ningú, però tan absurd és considerar que un grup de gent diversa son tots homes,com que tots son dones.
I només hi degueren anar dones, a tenor de la pancarta: unides i organitzades. Com es veu que no han llegit Carme Junyent!