S'escampa una estafa massiva a través dels SMS dels mòbils
S'ha escampat pels telèfons mòbils, a través del SMS una estafa massiva. La estafa comença amb un missatge de SMS de l'estil de «El seu enviament és al punt d'entrega» o «no hem pogut entregar el seu paquet». L'objectiu és que l'usuari cliqui i se li puguin robar dades personals.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És terrible, que hi hagi tanta gentussa que aprofita la tecnologia i els protocols administratius, per robar, enganyar i fins i tot violar i matar a altres persones. Esper que el Karma els tot el mal que fan als danés els torni a ells multiplicat per mil. Perque si hem d'esperar que sigui la justícia espanyola , esta vist que mentres no siguin catalans , ni tan sols catalanoparlants, tenen dret a refer se i al perdó.