El Govern intenta diferenciar les Balears de la 'Marca Espanya' davant el mercat turístic britànic
El Govern ha estat treballant els darrers dies amb el govern espanyol per a establir les bases per a un corredor aeri segur amb el Regne Unit, una vegada el govern britànic ha decretat una quarantena per a tots els viatgers que tornin de l'Estat espanyol.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo confii que els britànics entenguin que estan exposats en un País que es diu demòcrata i no ho és! Que els hotelers es resciclin! I obrin altres fonts econòmiques!
La constant intromissió i intrusió d'Espanya a la nostra terra comporta haver de patir també el seu desprestigi internacional. Estam arreglats amb aquesta "marca", de reputació dolenta arreu del món.
Seguim volent el pa sencer dels Països Catalans i per això treballarem.
En passaran un fum per aconseguir-ho. Com ho faran, si el Govern d'Armengol no aspira a ser res més que una autonomia d'España? Aviat vendrà el Borbó, i els ministres de Madrid, i el president Sanchez i tothom d'aquí excercint de cortesans. Com ho aconseguiran, sortejar la marca España?