Exigeixen que s'elimini la quota d'autònoms del mes d'abril
La Federació d'Associacions de Treballadors Autònoms (ATA) ha exigit al Govern espanyol que elimini la quota d'autònoms del mes d'abril.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
N'hi ha que perceben una fortuna i defrauden hisenda i no se'ls encalça i aquestos que, per causa aliena a ells, no facturen han de pagar?
A l´estat ejpaÑol ara troben a faltar les quantitats ingents de doblers i comissions que els peperos i cia se´n van endur durant més de 20 anys..... No hi haurà cap valent que els hi faci retornar ? Quina injustícia i quina vergonya d´estat vampir !