El govern espanyol haurà de publicar les balances fiscals
El Ministeri d'economia espanyol haurà de tornar a publicar les balances fiscals -la diferència entre el que aporta una comunitat al conjunt de l'Estat a través dels impostos que paguen els ciutadans i el que rep a canvi- amb els dos mètodes més coneguts: el del flux-monetari (que atribueix la despesa on s'efectua) i el de càrrega-benefici, que imputa els ingressos amb un criteri més ampli, considerant els potencials beneficiaris de la mesura.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Trobaran manera de fer trampa perque la cosa no siga tan escandalosa.
Aquest gràfic em demostra que l'història sempre la fa el qui guanya. Ja m'esplicaràn de què, Madrid, Navarra i Pais Basc ténen dèficit. Navarra amb el seu Règim Foral, Pais Basc amb els seus acords d'interès amb el Gobierno central, sigui del color que sigui, i Madrid com a beneficiaria permanent, a on els guanys son mèrits propis i les pèrdues son a repartir entre tot l'estat. A Catalunya es va fer un intent amb Cristóbal Montoro i el seu secretari i surtia un dèficit de 22.000 milions contra un reconeixement inicial de 16.000 milions que en adonar-se'n de que eren massa escandalosos, va surtir el "yo te lo afino" i es van reconèixer 12.000 milions per part de l'estat. La trampa està servida.
hi ha qualcú que visgui aquí que estigui a favor de que s'en duguin sa riquesa de cada any, i que un de cada quatre sigui pobre
independència ja
som es més beneit, no votam es nostros. o ho son beneits es que voten es seus ???
Si ho han de fer, per força els deu doler. Hi ha tanta injustícia !
Pero no corregiran s,animalada de MAdrid, on molta de la despesa que hi fa l,estat es comptabilitza com a despeses de capitalitat gastades en el conjunt de l,estat i no a Madrid i, a mes, molts dels impostos que s,hi recapten son de beneficis d,empreses que hi tenen sa seu central pero que tenen la principal produccio a altres territoris.