Joaquín Almunia aprovarà avui estendre els ajuts públics als bancs durant 2012
El vicepresident de la Comissió i responsable de Competència precisarà el preu i les condicions i modalitats que hauran de complir
Almunia i el ministre d'Economia grec intercanvien algunes opinions en una de les últimes reunions per tractar la crisi de deute a l'eurozona. | YVES HERMAN
Brussel·les01/12/11 0:00
El vicepresident de la Comissió i responsable de Competència, Joaquín Almunia, aprovarà aquest dijous prorrogar fins a finals de 2012 l'actual règim que facilita la concessió d'ajuts públics als bancs per part dels Governs nacionals.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.