El BCE obre la porta a apujar els tipus
El president Trichet apunta que l'increment es podria acordar en la reunió de política monetària que es durà a terme el mes que ve
El president del Banc Central Europeu (BCE), Jean-Claude Trichet, ha obert la porta a una possible pujada dels tipus d'interès en la zona de l'euro el pròxim mes d'abril. En la roda de premsa després de la reunió del consell de govern del BCE, que va deixar els tipus en l'1%, Trichet va precisar que "en la pròxima trobada de política monetària és possible que s'acordi una pujada dels tipus d'interès, però no és segur". Trichet va posar èmfasi en els riscs que amenacen l'evolució, a l'alça dels preus, encara que garantí fortes mesures de vigilància en vistes a garantir-ne l'estabilitat. "El consell de govern està preparat per actuar a temps i de manera ferma per assegurar que els riscs a l'alça per a l'estabilitat de preus a mitjan termini no es materialitzin", va assenyalar.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.