La venda d'habitatges caigué un 47% a les Balears el novembre
Les dades confirmen la tendència a la baixa que es va iniciar el setembre del 2010 i que va trencar amb vuit mesos d'augments
Madrid19/01/11 0:00
Els habitatges venuts el novembre de 2010 a les Balears van ser 748, un 47,17% menys que el mateix mes de 2009, una caiguda que contrasta amb el descens interanual a tot el país del 6,2% nacional, amb 32.746, que suposa una desacceleració de la caiguda de vendes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.