Miquel Alenyà rep el premi Antoni Monserrat
L'economista va rebre, il·lusionat, el guardó que reconeix el mèrit estadístic de mans del conseller Carles Manera
Miquel Alenyà, amb Carles Manera i Aina Rado, entre altres assistents. | Jaume Morey
Palma16/11/10 0:00
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Record n'Antoni amb molt d'afecte. Fins fa poc no vaig saber que era tan i tan bo en la seva feina... tan sols sabia que era una persona genial. És difícil recordar-lo sense somriure. Enhorabona al premiat.
"MONSERRAT". Al costat de Valencia n´hi un poble anomenat "Monserrat". Ara surt aquest altre Monserrat a les Balears, sense la "t". Estic en dubte del origen d´aquest "Monserrat" que se l´han menjat la "t". El nom original seria la compossicio catalana de Mont -muntanya" i Serrat - asserrat - i aquest origen esta en la muntanya de MONTSERRAT de Catalunya amb la Verge de Montserrat. ¿Algu amb coneixemens de filologia coneix si aixo es un caprici, o una alteracio en algun moment del registre, o te una base heraldica fundada historicament?. S´agraeix la resposta de qui ho sapigue