Les Balears són l'única comunitat on les altes d'autònoms han superat les baixes
El nombre de baixes a l'arxipèlag ha experimentat un descens interanual del 12,4 %, amb 7.906, davant de les 9.026 del 2009
Palma30/08/10 0:00
El nombre d'afiliats al Règim Especial de Treballadors Autònoms (REPTA) ha crescut en el primer semestre del 2010 a les Balears en 5.153 treballadors, el que converteix a la comunitat en l'única autonomia on les altes han superat a les baixes en els primers sis mesos de l'any, segons ha informat l'Associació de Treballadors Autònoms (ATA). L'organització assenyala, d'aquesta manera, que les altes dels autònoms han augmentat a les illes en taxa interanual un 9,5 %, en registrar en el primer semestre de l'any 13.059 altes, davant de les 11.931 del mateix període del 2009 (1.128 més). En la mitjana espanyola, les altes han crescut un 11,4 %, amb 26.851 altes més.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.