L'IPC interanual s'enfila tres dècimes al maig, fins a l'1,8 %
S'ha atribuït la variació a la pujada dels aliments com la llet, les patates, els llegums i les hortalisses fresques, així com dels preus de l'oci i la cultura
Madrid11/06/10 0:00
L'índex de preus de consum (IPC) ha pujat dues dècimes al maig en relació amb el mes passat, fet que permetrà que la taxa interanual se situï en l'1,8%, tres dècimes superior a la d'abril, segons ha informat l'Institut Nacional d'Estadística (INE). Així, l'IPC interanual ha registrat al maig el seu tercer repunt consecutiu, situant-se en el seu nivell més elevat des de novembre del 2008, mes en què la inflació ha arribat al 2,4%.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.